جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 10 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۰۶:۱۹

آغاز عمليات اجرايي نصب سيستم تفكيك‌كننده جديد در سكوي رشادت منطقه لاوان

باشگاه خبری فراساحل: عمليات اجرايي نصب سيستم تفكيك‌كننده جديد در سكوي رشادت منطقه لاوان آغاز شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه لاوان، با توجه به برنامه‌ريزي انجام شده در راستای طرح افزايش توليد زودهنگام ميدان رشادت به همراه بازسازي و نوسازي چاه‌هاي بهره‌برداري و به منظور تكميل تاسيسات فرآورش نفت خام در سكو، يك دستگاه تفكيك‌كننده كاركرده در منطقه، پس از بازسازي و انجام تعميرات لازم و تاييد فني واحدهاي ذيربط به سكو منتقل شد.


بر اساس این گزارش، با پيشنهاد مهندس رجب‌خانی، ریيس وقت منطقه، مقرر شد نصب و راه‌‌اندازي دستگاه یاد شده و انجام كليه اقدامات مكانيكال، برق و ابزار دقيق با بهره‌گيري از ظرفيت و توان نيروهاي فني شاغل در سكو و خشكي انجام گرفته و هزينه پيش‌بيني شده آن حدود يك چهارم مبلغ پيشنهادي پيمانكار برآورد شد. در حال حاضر بخش مكانيكال این پروژه حدود 90 درصد و بخش ابزار دقيق آن حدود 30 درصد انجام شده و برنامه‌ريزي به منظور افزايش توليد تا پايان تيرماه به عمل آمده است. این پروژه در اوايل شهريورماه آماده راه اندازي بوده و زمینه‌های بهره‌برداري از چاه‌هاي توسعه‌اي اين ميدان فراهم خواهد شد. گفتنی است، قطعات و لوازم مورد نياز اين عمليات توسط واحد تداركات و امور كالاي منطقه در كوتاهترين زمان تامين شده است.



  کد خبر : 1878
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :